Troska o najmłodszych to nie tylko misja firmy Port Service. To również działanie spowodowane zwykłą potrzebą serca, chęcią niesienia pomocy i wywołania uśmiechu na twarzach dzieci – mówi Anna Lewandowska, rzecznik prasowy Port Service, podsumowując akcję przekazywania paczek z okazji Dnia Dziecka dla młodych podopiecznych Szpitala Dziecięcego Polanki.

Pomysł przekazywania drobnych upominków mających rozweselić pacjentów oddziałów pediatrycznych zrodził się w czasie pandemii COVID-19, kiedy ograniczone zostały wizyty i wstrzymane dodatkowe zajęcia będące stałym elementem funkcjonowania oddziałów, na których przebywają dzieci.

Dla rodziców, dla personelu szpitala, dla darczyńców, ale przede wszystkim dla samych maluchów, jasne było, że w trudnych chwilach potrzebny jest kontakt z drugim człowiekiem i świadomość, że w czasie choroby nie jest się zdanym wyłącznie na siebie.

– Bez wahania włączyliśmy się w akcję zapewnienia paczek pacjentom dziecięcych oddziałów szpitalnych. Nasze upominku trafiły do najmłodszych, przebywających w Szpitalu Dziecięcym Polanki – mówi Anna Lewandowska, rzecznik prasowy Port Service.

Książki, maskotki, kredki i kolorowanki, puzzle i płyty ze słuchowiskiem teatralnym dotarły do 390 pacjentów szpitala i wywołały – jak podkreślają organizatorzy i uczestnicy akcji – 390 uśmiechów, które są bezcenne.